عبد الحليم حافظ حبيب الملايين
منتدى حبيب الملابين يرحب بكل عشاق العندليب الأسمر عبد الحليم حافظ رحمه الله وعشاق الفن الجميل متعاونين جميعا للحفاظ على فن العندليب وكل ما يختص به فلطالما أسعدنا ولا يزال بما تركه لنا من أعمال باقية مهما مر الزمان

عبد الحليم حافظ حبيب الملايين

منتدى يعمل على نشر فنّ وأعمال العندليب الرّاحل وكلّ ما يختصّ به من تسجيلات ومطبوعات والحفاظ عليها حبّاً له ووفاءً وإخلاصاً من جمهوره
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر
 

 كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
فاطمه
زهرة حبيب الملايين
زهرة حبيب الملايين
فاطمه

الأوسمة :
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 2prhaw4
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 4t0rol
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 2saaurd

تاريخ التسجيل : 12/10/2013
عدد المساهمات : 3670
الموقع : عبد الحليم حافظ حبيب الملايين
المزاج : الحمد الله
انثى

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه   كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Emptyالإثنين 12 مايو 2014, 12:29 am

ددددددددددددددددددددددد


كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 I10

جانا الهوى جانــــــــــــــــــا ورمانـا الـهـوى رمــــــــــــــــانا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
zizighazy
نائب المدير
نائب المدير
zizighazy

الأوسمة :
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 2gvsobd

تاريخ التسجيل : 12/10/2013
عدد المساهمات : 9532
الموقع : حبيب الملاببن
المزاج : رائع مع حبيب الملايين
انثى

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه   كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Emptyالإثنين 12 مايو 2014, 10:01 am

ةةةةةةةةةةةة
ةةةةةةة
أهدىها لمراد نجم المنتدى الرائع
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 1017727_1420832078168956_492149555_n


كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 07_11_1614785461889671 العاب 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
علاء الدين أحمد
المدير العام
المدير العام
علاء الدين أحمد

الأوسمة :
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 W0mi2p

العمر : 53
تاريخ التسجيل : 04/10/2013
العمل/الترفيه : محامى
عدد المساهمات : 8652
الموقع : حبيب الملايين
المزاج : هادى مع العندليب
ذكر

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه   كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Emptyالثلاثاء 13 مايو 2014, 12:13 am

ضحكتوني يا فاطمه انتي وجنة
ربنا يسعدكم دايمااااااااااا
وكده يا فاطمه الوردة اللي اهديتهالي بقت ملكي
يعني من حقي اهديها بعد كده براحتي
هههههههههه


كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Oao_ue10

لسه مشوار الحياة شايل لنا وقفات
معالم فى طريق الحب أحلى كتير من اللى فات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://halim.forumegypt.net
علاء الدين أحمد
المدير العام
المدير العام
علاء الدين أحمد

الأوسمة :
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 W0mi2p

العمر : 53
تاريخ التسجيل : 04/10/2013
العمل/الترفيه : محامى
عدد المساهمات : 8652
الموقع : حبيب الملايين
المزاج : هادى مع العندليب
ذكر

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه   كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Emptyالثلاثاء 13 مايو 2014, 12:14 am

ووووووووووو


كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Oao_ue10

لسه مشوار الحياة شايل لنا وقفات
معالم فى طريق الحب أحلى كتير من اللى فات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://halim.forumegypt.net
zizighazy
نائب المدير
نائب المدير
zizighazy

الأوسمة :
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 2gvsobd

تاريخ التسجيل : 12/10/2013
عدد المساهمات : 9532
الموقع : حبيب الملاببن
المزاج : رائع مع حبيب الملايين
انثى

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه   كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Emptyالثلاثاء 13 مايو 2014, 6:57 am

ددددددددددددددددددد


كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 07_11_1614785461889671 العاب 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مراد
نجم حبيب الملايين
نجم حبيب الملايين
مراد

تاريخ التسجيل : 16/10/2013
العمل/الترفيه : متقاعد / الأنترنيت
عدد المساهمات : 2008
الموقع : حبيب الملايين
المزاج : هادئ
ذكر

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه   كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Emptyالثلاثاء 13 مايو 2014, 10:17 am

و الله حوار ثلاثي جميل
علاء, جنتنـا الرائعة و فاطمـة ( أكتبها من الآن فصاعدا بالأحـمـر) و شكرا على الإهداء
إسمحوا لي أنا ضعيف في الحوار
و أهديكم جميعا أحلى ورد
:

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 080912091100345652486041


رَبَّنَا وَلاَ تُحَمِّلْنَا مَا لاَ طَاقَةَ لَنَا بِهِ

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 41.248.229.231-5d771c8951aba
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
zizighazy
نائب المدير
نائب المدير
zizighazy

الأوسمة :
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 2gvsobd

تاريخ التسجيل : 12/10/2013
عدد المساهمات : 9532
الموقع : حبيب الملاببن
المزاج : رائع مع حبيب الملايين
انثى

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه   كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Emptyالثلاثاء 13 مايو 2014, 10:58 pm

الله يسعدك يا مراد و يديك الصحة

شكرا على الورد الجميل

ووووووووووووووووووووووووو


كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 07_11_1614785461889671 العاب 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فاطمه
زهرة حبيب الملايين
زهرة حبيب الملايين
فاطمه

الأوسمة :
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 2prhaw4
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 4t0rol
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 2saaurd

تاريخ التسجيل : 12/10/2013
عدد المساهمات : 3670
الموقع : عبد الحليم حافظ حبيب الملايين
المزاج : الحمد الله
انثى

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه   كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Emptyالأربعاء 14 مايو 2014, 2:47 pm

ورده  جميله مـــراد سلمت يداك
وبقول ررررررررررررر باقة ورد 


كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 I10

جانا الهوى جانــــــــــــــــــا ورمانـا الـهـوى رمــــــــــــــــانا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
zizighazy
نائب المدير
نائب المدير
zizighazy

الأوسمة :
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 2gvsobd

تاريخ التسجيل : 12/10/2013
عدد المساهمات : 9532
الموقع : حبيب الملاببن
المزاج : رائع مع حبيب الملايين
انثى

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه   كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Emptyالأربعاء 14 مايو 2014, 4:36 pm

ددددددددددددددددددددددد


كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 07_11_1614785461889671 العاب 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
علاء الدين أحمد
المدير العام
المدير العام
علاء الدين أحمد

الأوسمة :
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 W0mi2p

العمر : 53
تاريخ التسجيل : 04/10/2013
العمل/الترفيه : محامى
عدد المساهمات : 8652
الموقع : حبيب الملايين
المزاج : هادى مع العندليب
ذكر

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه   كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Emptyالخميس 15 مايو 2014, 7:53 pm

تسلم ايدك استاذنا الغالي مراد على الاهدء وارورد الجمييييل
واسمحلي أخد الورد منك المره دي واهديهولك
عشان السرقة ما تبقاش من فاطمه بس ههههههه

ةةةةةةةةة

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 080912091100345652486041


كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Oao_ue10

لسه مشوار الحياة شايل لنا وقفات
معالم فى طريق الحب أحلى كتير من اللى فات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://halim.forumegypt.net
سمية داودي
جوهرة المنتدى
جوهرة المنتدى
سمية داودي

الأوسمة :
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 9a1q1h
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 2saaurd

تاريخ التسجيل : 03/11/2013
عدد المساهمات : 3196
انثى

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه   كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Emptyالخميس 15 مايو 2014, 8:12 pm

وووووووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مراد
نجم حبيب الملايين
نجم حبيب الملايين
مراد

تاريخ التسجيل : 16/10/2013
العمل/الترفيه : متقاعد / الأنترنيت
عدد المساهمات : 2008
الموقع : حبيب الملايين
المزاج : هادئ
ذكر

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه   كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Emptyالجمعة 16 مايو 2014, 6:49 am

رررررر
ررررر
رررر
ررر
رر
ر


رَبَّنَا وَلاَ تُحَمِّلْنَا مَا لاَ طَاقَةَ لَنَا بِهِ

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 41.248.229.231-5d771c8951aba
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فاطمه
زهرة حبيب الملايين
زهرة حبيب الملايين
فاطمه

الأوسمة :
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 2prhaw4
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 4t0rol
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 2saaurd

تاريخ التسجيل : 12/10/2013
عدد المساهمات : 3670
الموقع : عبد الحليم حافظ حبيب الملايين
المزاج : الحمد الله
انثى

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه   كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Emptyالجمعة 16 مايو 2014, 1:03 pm

السرقه  اصبحت تشمل الكل هههههههههه عـــلاء والله محامي انت 


والحمد  الله  ما  اجي علي اهداء  عشان السرقه 


وبقول  ددددددددددددددد


كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 I10

جانا الهوى جانــــــــــــــــــا ورمانـا الـهـوى رمــــــــــــــــانا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
علاء الدين أحمد
المدير العام
المدير العام
علاء الدين أحمد

الأوسمة :
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 W0mi2p

العمر : 53
تاريخ التسجيل : 04/10/2013
العمل/الترفيه : محامى
عدد المساهمات : 8652
الموقع : حبيب الملايين
المزاج : هادى مع العندليب
ذكر

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه   كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Emptyالسبت 17 مايو 2014, 1:54 am

ههههههههههه عندك حق والله يا فاطمه
بس والله انا محامي غلباااااااااااااان


وحهدي وردة من عندي للجميلة سمية


كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 666088


كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Oao_ue10

لسه مشوار الحياة شايل لنا وقفات
معالم فى طريق الحب أحلى كتير من اللى فات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://halim.forumegypt.net
zizighazy
نائب المدير
نائب المدير
zizighazy

الأوسمة :
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 2gvsobd

تاريخ التسجيل : 12/10/2013
عدد المساهمات : 9532
الموقع : حبيب الملاببن
المزاج : رائع مع حبيب الملايين
انثى

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه   كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Emptyالسبت 17 مايو 2014, 7:48 am

ووووووووووووووووووووو
وووووووووووووووو


كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 07_11_1614785461889671 العاب 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سمية داودي
جوهرة المنتدى
جوهرة المنتدى
سمية داودي

الأوسمة :
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 9a1q1h
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 2saaurd

تاريخ التسجيل : 03/11/2013
عدد المساهمات : 3196
انثى

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه   كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Emptyالسبت 17 مايو 2014, 6:40 pm

شكرا لك أستاذ علاء على الوردة الجميلة
رررررررررررررررررررر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
zizighazy
نائب المدير
نائب المدير
zizighazy

الأوسمة :
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 2gvsobd

تاريخ التسجيل : 12/10/2013
عدد المساهمات : 9532
الموقع : حبيب الملاببن
المزاج : رائع مع حبيب الملايين
انثى

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه   كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Emptyالسبت 17 مايو 2014, 9:19 pm

ددددددددددددددددددددددددددددددد


كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 07_11_1614785461889671 العاب 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فاطمه
زهرة حبيب الملايين
زهرة حبيب الملايين
فاطمه

الأوسمة :
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 2prhaw4
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 4t0rol
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 2saaurd

تاريخ التسجيل : 12/10/2013
عدد المساهمات : 3670
الموقع : عبد الحليم حافظ حبيب الملايين
المزاج : الحمد الله
انثى

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه   كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Emptyالأحد 18 مايو 2014, 7:45 pm

ه ه ه ه ه
الحمد الله عـــلاء بجيب ورد  من عنده افراج  يا جماعه  ممكن نهدي على مزاجنا اسه
واهديهااا للغاليه علينا  كلنا  ادارتنا  العزيزه  جنه النعيم


كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Rosaazul3 كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Rosas_azules_gif_490202_t0       كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Animated-Beautiful-Flowers-Pictures-16                 كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Flores+azules+brillantes


كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 I10

جانا الهوى جانــــــــــــــــــا ورمانـا الـهـوى رمــــــــــــــــانا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
zizighazy
نائب المدير
نائب المدير
zizighazy

الأوسمة :
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 2gvsobd

تاريخ التسجيل : 12/10/2013
عدد المساهمات : 9532
الموقع : حبيب الملاببن
المزاج : رائع مع حبيب الملايين
انثى

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه   كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Emptyالأحد 18 مايو 2014, 11:38 pm

ربنا يخليكى طمطم
و الله إنتى ملكة الذوق
شكرا حبيبتى

مبروك يا عم علاء اللإفراج كفارة


كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 07_11_1614785461889671 العاب 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
علاء الدين أحمد
المدير العام
المدير العام
علاء الدين أحمد

الأوسمة :
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 W0mi2p

العمر : 53
تاريخ التسجيل : 04/10/2013
العمل/الترفيه : محامى
عدد المساهمات : 8652
الموقع : حبيب الملايين
المزاج : هادى مع العندليب
ذكر

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه   كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Emptyالإثنين 19 مايو 2014, 1:25 am

هههههههههه والله ضحكتيني يا فطومه
وكمان جنة ضحكتني بتعليقها الجميل
وانا كنت حقولك يا فاطمه انا ممكن اسمحلك تاخدي الورد بتاعي
لكن لما شوفت الورد
 اللي اهدتيه لجنة الصراحة لقيته مغري على السرقة هههههه
يعني خافي ع الورد بتاعك من دلوقتي


كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Oao_ue10

لسه مشوار الحياة شايل لنا وقفات
معالم فى طريق الحب أحلى كتير من اللى فات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://halim.forumegypt.net
علاء الدين أحمد
المدير العام
المدير العام
علاء الدين أحمد

الأوسمة :
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 W0mi2p

العمر : 53
تاريخ التسجيل : 04/10/2013
العمل/الترفيه : محامى
عدد المساهمات : 8652
الموقع : حبيب الملايين
المزاج : هادى مع العندليب
ذكر

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه   كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Emptyالإثنين 19 مايو 2014, 1:26 am

وووووووووووووو


كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Oao_ue10

لسه مشوار الحياة شايل لنا وقفات
معالم فى طريق الحب أحلى كتير من اللى فات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://halim.forumegypt.net
zizighazy
نائب المدير
نائب المدير
zizighazy

الأوسمة :
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 2gvsobd

تاريخ التسجيل : 12/10/2013
عدد المساهمات : 9532
الموقع : حبيب الملاببن
المزاج : رائع مع حبيب الملايين
انثى

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه   كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Emptyالإثنين 19 مايو 2014, 12:49 pm

علاء الدين أحمد كتب:
هههههههههه والله ضحكتيني يا فطومه
وكمان جنة ضحكتني بتعليقها الجميل
وانا كنت حقولك يا فاطمه انا ممكن اسمحلك تاخدي الورد بتاعي
لكن لما شوفت الورد
 اللي اهدتيه لجنة الصراحة لقيته مغري على السرقة هههههه
يعني خافي ع الورد بتاعك من دلوقتي

سبحان الله على رأى المثل الكحكة فى إيد اليتيم عجبه

الطمع وحش
خليك فى حالك أحسن  إنت مش قدى أنا  وطمطم إن كيدهن



ددددددددددددددددددددددددددددددددد


كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 07_11_1614785461889671 العاب 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فاطمه
زهرة حبيب الملايين
زهرة حبيب الملايين
فاطمه

الأوسمة :
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 2prhaw4
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 4t0rol
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 2saaurd

تاريخ التسجيل : 12/10/2013
عدد المساهمات : 3670
الموقع : عبد الحليم حافظ حبيب الملايين
المزاج : الحمد الله
انثى

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه   كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Emptyالإثنين 19 مايو 2014, 3:38 pm

اخذ الورد  بتاعك  عــلاء  لا  شكرا مش   ماخذين مش خالصين معك ولما  ناخذ شو  بتعمل سرقه عينك  عينك  
وكمان  راح ترجع السرقه احنا ما صدقني يظهر ما في مفر  منك  وراءك وراءك فين ما تروح وراءك
الله  يستر ومين قلك يا جنتنا  والله  غلبوني  في الكيد  ههههههههههههه


وبقول ه ه ه ه ه 
ولمين بدي اهدي الورده هاي المره حيرة 
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 1326317690781


كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 I10

جانا الهوى جانــــــــــــــــــا ورمانـا الـهـوى رمــــــــــــــــانا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
zizighazy
نائب المدير
نائب المدير
zizighazy

الأوسمة :
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 2gvsobd

تاريخ التسجيل : 12/10/2013
عدد المساهمات : 9532
الموقع : حبيب الملاببن
المزاج : رائع مع حبيب الملايين
انثى

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه   كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Emptyالإثنين 19 مايو 2014, 11:27 pm

انا من راى طمطم
الوردة تكون ليكى علشان خفة دمك و البسمة إللى إضفتيها لينا

وووووووووووووووووووو


كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 07_11_1614785461889671 العاب 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
علاء الدين أحمد
المدير العام
المدير العام
علاء الدين أحمد

الأوسمة :
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 W0mi2p

العمر : 53
تاريخ التسجيل : 04/10/2013
العمل/الترفيه : محامى
عدد المساهمات : 8652
الموقع : حبيب الملايين
المزاج : هادى مع العندليب
ذكر

كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه   كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Emptyالأربعاء 21 مايو 2014, 12:02 am

ههههههههههههه
والله انتوا بتضحكوني جدااااااااااا
جنة وفاطمه .. الله يسعدكم 
حاضر يا جنة حخليني في حالي انا موش قد كيدهن دي خالص
والف مبروك يا فاطمه بقى ليكي محامي ومين ؟ جنة
وزي ما قالت جنة انتي اللي تستاهلي اهداء الوردة
وانا حهديهالك بنفسي كمان
اتفضلي فطومه الوردة الك
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 1326317690781


كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه - صفحة 9 Oao_ue10

لسه مشوار الحياة شايل لنا وقفات
معالم فى طريق الحب أحلى كتير من اللى فات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://halim.forumegypt.net
 
كون كلمة وردة واهديها للعضو ال بتحبه
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 9 من اصل 16انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
عبد الحليم حافظ حبيب الملايين :: التواصل بين أحباء حبيب الملايين :: واحة المرح والترفيه-
انتقل الى: